Somna somna...

Idag blev det en sen kväll, vi har haft besök av Wilmer och Alfred, barnas kusiner som vi varit barnvakt åt :)

Anton Har äntligen fått sin nya säng som JAG har köpt till honom så första natten i sitt eget rum och egen säng ser ut att bli fiasko, Nicklas är där nere och nattar han fortfarande, Nicklas kom precis upp och sa att det inbte gick att han inte kunde somna, hmm nä jag skulle inte heller kunna sova om man pratar i 1 timme har alla lampor tända och en dator som surrar, Stränga Malib gick ner berättade för båda två att det är svårt att sova om man pratar hela tiden, sedan släckte jag alla lampor utom en! herre gud, klart pojken inte jag slappna av när pappan är lika dan...

jaja, imorgon åker vi till Ulvis, vi har fortfarande inte pckat eller fixat något, kan bli intressant!


har lite ångest inför veckan om som kommer oxå, Nicklas jagar ju både måndag och tisdag och jag börjar jobba 06.45 plus att det är ju en bit till dagis, sedan ska han tydligen jobba i funäsdalen oxå, så jaa veckan blir som sagt intressant!


nu ska jag ta en äggmacka och sedan gå och lägga mig, nya tag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0