solen, nerverna och bihålorna...

Nu börjar solen komma, skönt! trodde ett tag att det skulle bli mulet, men tack och lov kom solen och lyste upp lite i mitt förkylda liv, bihålorna värker så jag knappt kan röra ansiktet, snorar gul snor som en tok, ja jag har bihåleinflammation, ska börja käka penicillin ida och hoppas på arr jag känner mig lite bättre imorgon, för imorgon ska vi på fest :)

om 2 timmar ska jag på intrevjun, är jag nervig, klart jag är, men jag känner mig väl förberedd och med ett leende hoppas jag att det är mig dom letar efter :)

hmm sitter och dricker kaffe, kaffet va skit varmt ( konstigt!?!?!) iaf med min uppfläkta tunga så blev tungan ännu värre!

Dags att snyta mig igen, bloggar ikväll med ett glas vin i handen oavsätt hur det går idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0