ska man bli bortskämd idag?

Internationella kvinnodagen, jag är en stolt och stark kvinna, det måste bara vara något att fira, och kanske också lyfta fram kvinnor som på olika sätt blivit misshandlade/ förtryckta! dom ska jag tänka på idag, att ni med minsta tro och hopp lever, ni stärker mig!

hmm är inte inte semeldagen oxå, synd att jag inte tål dom annars hade jag ätit en massa idag, *gott*

Jag har något att berätta weiiiii ;)
Jag ska på arbetsintervju på fredag, det är både en heltidstjänst på operation och även avd 15 ( samma chef) det känns super, måste verkligen tacka min moster som hjälpte mig med världens proffsigaste cv, att bara komma på intervju är stort :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0