Mitt nya liv..

snart vänder jag nästa blad till ett nytt färskt blad, det luktar sådär riktigt nytt som saker gör när dom är nya!
har drömmer om familjelivet, det liv jag hade förut fast i ny tappning, nya utmaningar, nya möjligheter, och fram för allt nya möjligheter till förändringar!

jag och Wilma tar vårat flyttlass till matfors ( kunde jag aldrig tro för 1 år sen) vi ska nystarta och bli en stor familj, en lite annorlunda familj, många barn, många bråk, många skrik, många leenden och framför allt många skratt :)

Så nu är det offentligt!


jag är inte rädd för att ge mig in i något, för det man vill och det man så gärna önskar ska man uppfylla, se till sig själv och sina barn :)

nu ska jag gå ner och måla trappen :)

blir en hemma fm idag, jobb i em :)

Kommentarer
Postat av: Peter

Härligt för er..

2011-03-01 @ 17:29:54
Postat av: Emma Viklund

Så glad för eran skull :) Jätterolig nyhet <3 Njut av livet vännen :) KRAM

2011-03-02 @ 08:12:43
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0