Torsdagmorgon!

Inatt har wilma varit så otroligt täppt i näsan och varit vaken, efter en massa puffar nezeril hjälpte det till slut och vi kunde somna om! SÅ idag blir vi hemma från dagis hon har sån riktig hosta och det syns på hennes ögon att hon inte riktigt är frisk, dessutom ligger hon i mig säng nu vilket inte alls e likt henne :)

igår va det en riktig pissdag,allt på en gång!

Men idag tar jag nya tag, ska kolla igenom mitt cv och skicka in till två jobb och sedan ringa mitt gamla jobb på accent och kolla om dom behöver lite hjälp, man kan alltid testa!

jag har hela tiden vägt för och nackdelar, men just nu vill jag ha ett jobb runt 20 timmar i veckan och sedan kunna lägga all fokus på fotvården, det går inte att vara vikarie inom vården idag, inget schema gör att jag bokar mina kunder och rätt som det är får jag sms att jag får jobba men då har jag oftast kunder uppbokade, skit system! jag behöver ett hyffsat schemalagd jobb, iaf så man kan se någon dag i förväg och sedan sattsa på fotvården! så nu blir det som det blir ett tag så får vi se närmare sommaren, ska iaf skicka cv till alla privata vc oxå :P

nepps nu ska jag dricka lite kaffe innan jag sätter igång, kanske ska kolla Wilma oxå som leker doktor med sin docka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0