stöde mys!

vi blev kvar i stöde eftersom det är så himla kallt är det skönare att vara här, år se om vi åker till ulvis imorgon!

Wilma har lekt som en tok med sin mormor och morfar ikväll hon somnade gott i sängen kan jag säga, jag oxå :P

börjar få ont i magen, har ju inte haft det på typ 3 månader nu men nu är det dags men förhoppningsvis har jag redan nu satt stop för den onda cirkeln så hoppas jag vaknar utan värk imorgon!

idag eller imorse kom jag på en sak, ibland är jag ganska påhittig ;)
iaf.. i matfors har vi en svart dörr, kritdörr.. roligt att rita på och skriva meddelanden! så n sak som jag funderat
på är ordet UPPLEVELSE! en upplevelse för mig behöver inte vara något man gör utan ett ord som förknippar sig med många saker, saker som ger mig en kick, ett rus, något som får mig att känna något jag vill ha mer av hmm det här låter ju nästan som sex *ops* menar dock Nicklas, ibland så ger man upp saker och ting och låter sig tro att man aldrig ska känns så där igen, det gör jag, otroligt mycket, så nu ger jag eller vi gärnet och sattsar, vad har vi att förlora, inte oss själva iaf för vi vet vilka vi är! älskar dig Nicklas, du e min stora upplevelse ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0