Nytt inlägg!

nu är det dags att skriva lite :)

i torsdags åkte Wilma till Micke, så i helgen har jag variit med Nicklas och pojkarna, jobbade i Lördags men myste på efter det! Nicklas hus är under renovering men snart klart :) hallen är snart hel tapetserad och halva golvet är lagt, i veckan åker glovvärmen in och resten av golvet blir riktigt snyggt, vi har bra smak ;)
även köket ska tapetseras i veckan/helgen kommer också att bli grymt snyggt, bilder kommer snart!

sen är iaf övervåningen färdig så är det bara att gå ner en trappa och sätta igång där ochg där är det mkt jobb kan jag lova ;)

idag har vi åkt skridskor( inte jag för jag hade mina i stöde) Albin och Edvin gjorde ett premiär åk och det gick riktigt bra :) Anton och Nicklas var ju proffs vilket jag blev impad över och att Nicklas hade hjälm dessutom ;) själv lekte jag bakom kameran och fotade :)

nu sitter jag p tåget till stockholm, ska jobba nu i 2 dagar men kommer hem på tisdagkväll och smulan kommer till mig då, längtar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0