Morgon mys!

Wilma och jag sitter vid köksbordet fikar och bloggar :)

en reält hostig natt igen så vi blir hemma idag, jag har dessutom fått ett problem, wilma vägrar åka hem (är hos nicklas nu) men men jag ser det positivt iaf :) hon känner sig trygg här och hittar nästan bättre i lådorna här än jag ;)

mina skor gick sönder i onsdags, och eftersom jag inte ville gå med gympadojjorna så kikade jag på skor i går em, hittade ett par skitsnygga på scorett, eller 2 par, nicklas kom och bedömde, ptippat att det blev dom högre stövlarna med högre skaft :P iaf tack älskade du som drog fram kortet oxå allt, visst e jag billig i drift!? ;)

nu ska vi plocka ihop och sedan ska jag försöka bära wilma till bilen med hjälp av mutning :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0