Söndag morgon :)

Wilma och jag vaknade kl 7, så vi har varit i gång ett tag och hunnt en hel del :) städat, tvättat, fikat 2 gånger, badat och myst :)

Peter: gå in på st.nu och på ånge sidan så hittar du han :)

Nu dricker jag kaffe och lyssnar på Ronan keating, underbar söndags musik för öronen!

nu är det inte långt kvar tills jag och wilma får hämta Nicklas, det sista wilma sa innan hon somnade igår va, snart kommer Icklas :) han är efterlängtad efter dom här 4 dagarna borta!


kl 13 har vi kalas här för Edvin, Albin och Anton som fyllt 5 och 8 år, stor killarna :)

nepps undra om jag ska wilma ska gå ut lite innan det blir dags för lunch och sovning :)

ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0