Karta kompass..

imorgon ska jag på hembesök i sundsbruk, jag vet inte ens vart det ligger! :P

Peter: nä har inte pratat med dom än men jag måste göra deet, bra att du påminde mig :)

Emma: du e rolig du :) men jag blev jätte glad nr jag såg din kommentar nu ;) ses vi i helgen? please :)

Nu sitter jag här vid datorn i köket, Nicklas jävlas med tapeterna så dags att ge han lite fika så han får energi, han börjar bli nervig nu :P
ikväll har vi varit och badat med barnen, villket blev en succe :) jag är helt chockad över du orädd Wilma är i vattnet, nu hoppas hon från kanten helt själv och ner under vattnet och plopp så kommer hon upp med hjälp att flyttpuffarna :)

jaha nu har jag tydligen börjat fika, utan mig, det är en riktig kompis det, jag har ju bara väntat på fika i 1 timme, skithög!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0