hängig!

vaknade tidigt imorse ar en störtblödning, kanske inte så roligt för er att läsa så, hoppa över det här inlägget om ni e känsliga :)

iaf så skulle jag på toa med Wilma och då bara rann det till.. hmm så nu har jag skjutsat wilma till dagis, åkt hem och ligger i soffan, har tagit lite tabletter för magontet och pratat med gyn, ska avvakta, ännu en endometriosblödning konstigt eftersom jag både äter piller och hormonspiral för det här, hjlper tydligen inte, jobbigt att aldrig bli fri den här skiten!

jaja nu tänker vi positivt! igårkväll tapetserade ju Nicklas klart köket och det blev så himla snyggt, nu är det bara golvvärmen och lite av golvet kvar att lägga i hallen som ska göras ikväll sen är övervåningen färdig =)
så ikväll när barnen sover ska jag börja rjja och städa, om jag är pigg då :)


nepps nu vila för kl 13 har jag en kund som jag inte vill missa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0