Fredagsmys!

idag har vi lekt på kulturmagasinet, så mysigt, helt underbart flr barnen och för föräldrarna istället för en massa hetts som drakborgen.. det blev iaf läsmys, pysselmys, spelmys lunchmys och en masssa annat spännande :)

efter det lämnade Nicklas och barnen (Edvin, Albin och Wilma) mig på jobbet och här är jag fortfarande, väntar på att Nicklas och Wilma ska hämta mig men det ser ut att dröja :( döö hungrg, inte bra!

iaf blev jag lite sen såå jag hann varken gå på banken eller hämta ut mina fina foldrar som jag beställt, härlgit att dom redan är klara så nu är det bara att se till att få ut 200 foldrar till er där ute!

har ni sett mig snygga annons i tidningen Vårdvalet? kika in annonsen, ring och boka tid eller kom in för ett besök!

ikväll blir det en lugn och stillsam kväll!

ser fram emot imorgon när vi ska träffa Emma, Marcus och Novalie på lite kvällsmys!

kom precis på att vi ska träffa Amanda och Lovisa ikväll ♥

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-04 @ 17:40:56
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0