ibland går det snabbt :P

Vet inte om jag har skrivit det men just nu jobbar jag på med fotvården plus att jag fick 50% på medicinkliniken (fotvården) vilket känns jätte roligt och otroligt lärorikt :)

Wilma utvecklas förfullt, det märkt framförallt hur öppen hon börjar bli, jag har ju haft en liten tjej som inte sagt så mycket men verkligen vetat vad hon vill så nu kan jag verklgien säga att hon är som en tonåring men otroligt rolig sådan :P 

livet i matfors flyter på, vi hade ett litet break med renoveringen men nu är vi igång igen, just nu är det nedervåningen som får lite mer tid, vi ska ha vårat sovrum där, 20 kvm med kamin börjar ta forn, riktigt lyxigt :P just nu är frågan hur vi ska göra med wilmas rum, om hon ska få ett rum där nere eller om det kommer att gå bra att hon har kvar sitt rum här uppe med Albin och Edvin. Gillar inte trappen ner speciellt inte om hon ska gå i den på natten...


här är iaf glada familjen, att ha en stor familje är krävande men fantastiskt :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0