Hej Sommar!

Bloggandet har ståt riktigt stilla nu under sommaren, känns som att tiden inte riktigt har räckt till men nu är det snart höst så NU kör jag igång igen :)


Sommaren har varit bra, tycker det har gått fort men när jag tittar tillbaks så känns det otroligt längesen :P

Vi har renoverat huset utvändigt, huset är nu mer beigt medvita knutar, Bilder kommer :)

jag har ju inte haft någon sem i sommar det vi har tagit vra på dagarna bra ändå, många utflykter :)


har Nicklas gamla dator där ingan bilder finns, men har jag tid ikväll så ska jag sitta och uppdatera sommaren i bilder :)

Myket har hänt, jag är nu mer förlovad tjitjingggggggg ;) mer om frieriet senare :)

Nu kaffe oh plock här hämma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0