solig och kall fm..

Hur underbart är det inte med höst? helt klart nästbästa årstiden, tycker jag ;)

Idag när jag jobbade gick Wilma och Göran (min morfar) ner till hamnen och tittade på alla fåglaar, Hackorna som Wilma säger (ankorna) och var dock ivrig att berätta att hackorna hade ramlat.. dom dök ju ner med huvudet i vattnet vilket Wilma va lite besväärad över :P

iaf sen blev det shopping för Wilmas del, En cd skiva med pippi musik  och lite annat, och en ny Pingu film, hom hon i kassan sa, du har en snäll mamma nu.. JAAA sa jag självklart ;)

nu sover Wilma ute, jag passade på att tvätta och nu skaj ag plugga med en kopp kaffe på tillbehör...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0