mycket nu :)

har varit 2 bra men långa dagar..

igår hade jag fotvård och en reäl omvandling av rummen på fotvården, blev super nöjd med mitt rum och det andra, men hyres värden va mindre nöjd, vilket va tråkgit då jag oxå vill kunna trivas på mitt jobb.. men men

idag blev det fotvård och sedan bokföring, och det gick så himla bra, nu känns det som jag förstår mig  på allt :)

sen belv det psykiatri kloclkan 13.. härligt med skolan igen, riktigt kul att träffa alla, dock bara två till från min klass, Mary och elin =)

nu har jag lagat mat och tar ett glas vin, minns inte när jag drack vin sist men det var gott! nu dega, sen umgås med macke och Anna, som jag gjorde igår oxå. nice :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0