ibland känns det extra mkt...

man har släppt taget men ändå så känns det jobbigt ibland.
eftersom jag har nästan proppfullt med saker på datorn så sitter jag och raderar lite bilder som är dåliga..

Vintern 2009, en ganska tuff vinter, Wilma var otroligt mkt sjuk, jag mådde väl inte så värst bra och micke jobbade mkt, vad jag trodde iaf... sista tiden känns som månader av tomhet. vi försökte verkligen trots wilmas alla sjukdommar! Vi bokade en resa, sista resan innan jag skulle börja plugga, en välbehölig resa för att hämta kraft, dagarna innan blev Wilma jätte sjuk, lunginflammation och allt annat, nu i efterhand vet vi att det var hennes sjukdom! iaf det var 1 vecka av uppladdning, otroligt mysiga stunder/ promenader, direkt efter resan blev det påsk och den tillbringades i Ulvsjön med faamiljen, Anna och Marckus.. sen bara brast allt...









Man ska inte vara rädd för aatt blicka bakåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0