hmm..

Igår va det oxå min farfars fördelsedag, så farfar där uppe i himlen: GRATTIS e efterskott, jag och Wilma åker till din grav snart :)

idag har jag introducerat döden för Wilma, saknad, och tårar. jaag va lite osäker hur jag skulle berätta men pedagogisk som jag är gick det riktigt bra! det var jättefint på Wilmas farfars grav!

och hörrni, min höst/vinter Stövlar är som bortblåst, har gått igenom hela förådet och doom finns inte.. fa fasen ska jag då gå med i höst!? blir galen.. så nu får jag leka detektiv och försöka ställa mig frågan vart jag la dom sist, i våras alltså... hm alternativ 2 köpa nya, vilket inte skulle behövas då dom jag köpte va ny i våras.. DAAAAAA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0