blogg torka

Blir lite så dom dagar jag har Wilma..

den här veckan har flytit på bra, en bra arbetar vecka. avslutade den med fotvård i stöde så nu sitter jag på bussen och bloggar påväg till stan..

sen åker jag Anna och Macke till deras stuga för att spendera helgen med, mat, vin, godis och mysbrallor =)

Igår föddes sötaste lilla flicka, Emma och marcus har blivit föräldrar och jag blev helt tagen bär Emma ringde.. snacka om superförlossning och vilken supermamma... jag har fått en massa söta små bilder somn jag bara njuter av att titta på, underbart, så snart åker jag ner och snosar bebis ;)

veckan har oxå inneburit lite mys, sådär film mys, jag ser sällan på film oh tv, men kul när det väl händer, har iaf fått en massa braa filmer av en kompis, tackar och bockar!

nepps nu gör jag helg, och önskar männen en bra jakt ihelgen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0