1 mil yeyeyee

har haft en mysig helg i sthlm som vanligt ;)
avslutade den med tjejmilen igår.. mitt mål var att hamna på en tim runt 1 timme och det blev det ganska precis oxå :) jag var super nöjd, super stolt över mig själv, det här var en som kick ör psyket och jag har redan satt upp nya mål till nästa år.. där emot så förstr jag inte tanken att gå runt tjejmilen.. jag har tränat och slitit för att kunna springa tjejmilen, ett mål och skulle jag inte ha klarat av det så hade jag inte ställt upp, då hade jag hållt mig till vårruset 5 km istället, det här säger jag bara eftersom det blir kaos i början av loppet eftrsom vissa ställer sig i ett led som inte alls överrens stämmer deras fysik.. jag slösade bort så himla mkt enegi och tid på att försöka i sidled ta mig frammåt mellan alla som fick för sig att börja gå efter 1km, och då stod jag i 3 ledet.. iF NYA MÅL... stå i 2ndra ledet och en tid under 55 min ;)

nepps, nu ska jag mys med Wilma se ska vi iväg till min mentor =)

Kommentarer
Postat av: lukes

God morgon! Allt bra? :)

2010-09-06 @ 09:12:56
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0