Trött fredag!

en sover på soffan och en i sängen...


iaf så myser ag på nu med härlig musik från Sophie Zelmani och dricker lite kaffe med kanel i, snacka om att njuta :)

Imorse sov vi över, vet inte ens om klockan ringde, både wilma och jag va super trötta, så det lev till att skippa frullen, klä på sig och gå till min mormor, lämna wilma där(som fick frukost) och jag tog och egav mig till mitt nya jobb, det känns så himla ra och det ska bli riktigt kul att inreda där imorgon! hade en ny kund vilket va intressant och spännande, sedan kom det en och köpte en pressentkort ara sådär liksom, det märks att det är centralt ;)


Nepps nu påfyllning av kaffe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0