Rolig dag =)

Idag, har jag haft en föreläsning om Fötter, om ni missat det menar jag ;) det gick så bra och jag är stolt över mig själv och vill gärna utvecklas till maax, jag vill helt enkelt hålla en massa föredrag i framtiden, det ger mig styckra att kunna ge andra kunskap och funderingar!

efter föreläsningen åkte jag direkt till mitt nya jobb där jag fick nycklarna, imorgon har jag första kunden, riktigt spännande :)

Wilma haar haft det riktigt bra på dagis idag, men otroligt trött efter.. imorgon får hon mysa med sin gammelmormor en stund meddans jag jobbar, sedan blir det mys på birsta med en massa mammor och barn, ska bli så roligt att täffa Emma och Viggo och magen såklart :)

nu blir det snart filmvisning...

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Ska bli så roligt att ses imorgon :D

2010-10-28 @ 22:36:14
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0