pjuu!

Idag på em blev det fullt ös med fotvården, eller ja, 2 underbara kunder :) sedan har jag äntligen fått till de nys visitkorten som nu är besälld med nya adressen och loggan! jag ska nämligen flytta mitt företag ochh satsa 120% nu. från 1 nov kommer jag att hålla till på Trädgårdsgatan 32 på Relax, jag kommer att sammarbete Med Yvonne som är hudterapeut och det ser jag fram emot!

Nu har jag suttit och spånat lite på vad jag ska säga imorgon. jag och min mentor Kerstin ska iväg på ett möte och prata om validering hmm det kan bli intressant. vad ska jag prata om? mitt liv, mina erfarenheter kontra, skolan med föreläsningar, arbetsplatsen och mitt liv, det blir en hög kunskap och kompitens. jag ser min kunskap, jag vet vad jag kan och är villig att lära mig det jag inte kan. det är validering, kunskap ger makt ;)

har haft en jätte mysig kväll hos mormor och morfar, vi har firat mamma som fyllde 46 idag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0