grin grin..

Sitter och tok grinar, ser p nyhetsmorgon och har lyssnat på en intervju om arboga mamman Emma, hon har precis kommit ut med en bok, varför gråter inte Emma, den ska jag köpa, undra om den har kommit ut? isof ska jag gå och köpa den idag! tänk att över en dag förlora allt man älskar, sina underbara barn och nästan sitt eget liv.. usch, verkligen en tanken som man bara inte vill föreställa sig i...


nä nu på med en massa uppmuntrande musik och städa lite, blor dock en lugn städning, min mage skulle ilja flytta ut, elelr jag skulle vilja vräka min mage och få en ny.. den är inte på topp!


hittade en bild sedan i maj när jag hade opererat mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0