today is today..

Lev i nuet! jag älskar det ordspråket eller orden..

Wilma va superglad idag när hon skulle på dagis, dessutom hade vi en riktig mys frukost, jag vaknade före henne, duschade och gjorde varm chocklad, gröt, kokade ägg :) Wilma fastande vid varm chocklande och åt inget annat, jo ägget i bilen påväg till dagis, jaja tanken som räknas iaf :P och mysigt va det :)

Igår hade vi en riktigt myskväll, har saknat Wilma så mkt dom här dagarna, mer än vanligt, men nu så :)
det bästa av allt va väl att hon någon hinkade i henne en massa saft så hon kissade ner mig säng.. yeye sånt man får ta ;)

Sitter faktiskt hemma nu, ska ta i tag med bokföringen som ligger över mig. gå till jobbet sen efter lunch och jobbar :)

ha en bra dag alla, återkommer med bilder sedan imorse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0