passar på att blogga!

Sitter på åget ttill sthlm nu, tåget gick 06.08 så det blev till att stga upp tidigt, gick bra tycker jag, Nicklas gick det sämre för men med lite tjat så klev han oxå upp!
vi gick och la oss vid 21 igår och det va hilma tur det så vi fick iaf 7 timmars sömn!
helgen har varit bra! i fredags käkade vi middag med Anna och macke och bara tog det lugnt, Wilma sprang runt och lekte spöke, dom hade haft spökjakt på dagis...

i lördags åkte vi till birsta och Nicklas belv med soffa :P dock 8 veckors lev tid vilket inte gör nåt, då hinner tepen komma upp oxå, roligt tycker jag :)

på em åkte vi hem till Nicklas och bara tog det lugnt, satt upp gardiner och myste med Wilma. mamma hämtade Wilmis och vi for på fest, I like!

igår blev det en lugn dag i stöde, och godmiddag innan vi åkte hem! Wilma åkte till micke oh nu sitter jag på tåget.
kommer hem imorgon kväll!

ska försöka sova igen nu, har störande folk som inte kan vara tysta vid mig, STÖRANDE!!

nu fick ni lite uppdatering medd massa text men men ibland blir det lite långt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0