nu så!

har varit borta från bloggandet någon dag, inte riktigt haft motivationen eller tiden kanske!
jag har gått på moln sedan mitt nya jobb vilket känns helt underbart, jag drar ner till sthlm redan den 29 nov och jobbar :)

igår hade jag en stor föreläsning/utbildning i KFUM huset i Sundsvall, det var den internationella världs diabetesdagen! min föreläsning hade fokus " vikten av att sköta sina fötter" eller rättare sagt vikten av att ta på sina fötter! iaf så gick det så himla bra ändå problemet var att jag hade tagit med mig för lite visitkort ;)

nu på fm ska jag och Wilma träffa Emma och Novalie, det ska bli jättekul och det kommer självklart att bli en massa surr ;)

Kommentarer
Postat av: Eleni

Men Malin... hur länge tänker du bli borta? Alltså när du åker ner till Sthlm den 29:e säger du.. när kommer du hem igen? Tänkte komma till dig en sväng jag :)

2010-11-15 @ 11:20:34
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0