Down, ner, pust och stön..

hmm så har väl mig dag varit idag..

dock va den lite uppåt oxå eftersom jag har någoon som gör mig glad..

men jag har haft grymt ont i magen, vll bara döö, eller njää inte riktigt men nästan, doktorn måste ha rört om där nere igår :P iaf så kommer jag att bli fullproppad med hormoner nu, kanske nte det bästa men vad gör man inte för att bli av med smärtan, det ska iaf testas! så läkarbesöket igår gick bra och jag hoppas verkligen detta hjälper!

lite annat tråkigt som hänt men inte läg att berätta!

nu sitter jag iaf på tåget till sthlm, fick skjuts av snälla morfar tack och lov, och mat där innan som mormor gjorde, plus att jag sov på deras soffa i 1 timme innan, så nu känner jag mig pigg! jjag pallar inte att kliva upp före 6 på morgonen helt enkelt, inte mig grej :P

Love is in the air! jag ser fan bedrövlig ut där  men det bjuppar jag på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0