det är FREDAG!

Sitter på jobbet och bara njuter av att det är fredag, vaknade glad och lycklig med ett leende på läpparna, Skönt med helg!

jag funderar på om kaffe kan bli gamalt och vad som händer då? såg att kaffet på jobbet gick ut 2008, det kan ju ha varit påfyllt sedan dess, hmm men jag dricker så får jag väll se vad som händer :P

Peter: Jag ska knäppa nya bilder i helgen där även jag ska se bra ut :P

Ihelgen packar vi bilarna full med barn, åker till Ulvis och myser, jag bara älskar att vara där och komma bort från allt, det blir MYS på hög nivå, eller bus mest iaf :P

nästa vecka bli intensiv med jobb på hemma plan och jobb i sthlm 2 dagar, but I like it och ser fram emot det :) dessutom måste jag fila på min föreläsning som jag ska har på den internationella diabetesdagen! just fasen, sen ska jag till min doktor oxå eller det blev ändrat till en annan doktor ja herregud...

just det lev i nuet så va det :P

Igår kväll blev det surr med Anna och Macke som kom förbi, trevligt. jag avslutade kvällen med att somna på soffan, kan inte komma ihåg när jag gjorde det sist...

ha en bra dag alla, blev mkt skrivet nu :P

Anna och Macke :P

Kommentarer
Postat av: Peter

Bra där! :D

2010-11-05 @ 19:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0