Botox is the shit!!

Min läpp eller rttare sagt ena sidan av läppen ser ut som en botox utfyllnad! HERPES heter det :P

Det gör fruktansvärt om och det  känns som jag knappt kan prata, men iaf s kör jag stenhrt med plåster, dom brukar hjälpa så jag hoppas verkligen att det försvinner snart eller iaf inte hinner utvecklas till nåt var skit!

Sitter på jobbet och Ugglar.. ska gå på apoteket men ingen lust att gå ut i blåsten!

Wilmis blev iaf överlycklig när hon fick åka på dagis imorse och det känns jätte skönt!

Ikväll tänkte jag försöka få till nån advent hemma, vette fasen hur jag ska lyckas, men som sagt allt går ;)



Kommentarer
Postat av: Tommynathalie

I want to say - thank you for this!

2012-01-23 @ 10:58:18
URL: http://tommynathalie.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0