Uppe med tuppen..

eftersom jag inte har nå persienner och det måste vara sol så är det inte så lätt att sova men men :P

haft en kanon helg, mkt sortering av flyttkartonger och kläder, men nu är det riktigt fint här hemma =)
I lördags blev det utgång med brudarna, oj vad roligt jag hade, fick verkligen skratta av mig :P

mää igår när jag stod och sörjde in benen efter duschen efter min långa prommis, dök det upp en snygging på mc som knackade på, snacka om oväntat besök, riktigt roligt =)

Nu skola hela dagen och sedan kommer min prinsessa :)

Kommentarer
Postat av: Knutgabrielle

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-02-08 @ 08:41:51
URL: http://knutgabrielle.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0