Nu så ;)

Nu är det färdig målat, shiit vad duktig jag är, gör nog inte om det igen dock ;)

måste bara berätta en sak, min stortjej Wilma tar sina tabletter okrossade nu, förut har vi alltid krossat 3 tabletter men igår testade jag att ge henne som dom var, och det gick superbra, även nu ikväll :) inte många 2 åringar som kan det om jag nu får skryta lite ;)

men jag känner verkligen att allt är så bra så underbart, aldrig några problem med Wilma, så glad och så underbar, vitts vet hon vad hon vill men vi behöver sällan shaffsa.. nattningen går bra, hon sover på nätterna, glad när hon vaknar och jaa allmänt underbar, jag och micke får vl ge oss själv beröm att vi verkligen har lyckats hittills med det vi ville uppnå när det gäller läggning och så, vi är bäst :)

kände att jag behövde lite egen pepptalk.. känner mig lite nere, vette tusan varför!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0