jippi helg!

idag cyklade Wilma och jag till dagis, sdan sat jag hos frissan hela förmiddagen oh gorde mig snygg, kan man ju hoppas att andra oxå tycker :D

Brorsan kom förbi med mamma och pappas nya bil så vi åkte och hämtade Wilma på dagis, så glad hon blev när hon fick se morbror ;)

Nu sitter vi och äter färsk ananas och myser, ska ta och packa för imorgon drar vi till sthlm på morgonen, firar min födelsedag där nere :P

jo idag fick jag tid för op och det blirverkligen snart, nu den 31 maj :( blev redan super nervis, då blir det 3 hål till p magen, vackert, NOT!! så snäll mamma som jag har har hon redan tagit ledigt 2 dagar så hon hjälper mig med Wilma..

Elina: Hej vad rligt att du skrev, a får dra ner på kaffet :P och det är bara bra med oss, hoppas desamma med dig!

Nu kommer snart anna, ska dra till tättstugan först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0