VEN ven lilla ven..

Idag var det venprovtagning på kartan, jag lovar att jag och Stella använde mer rör än vad man fick ;) roligt hade vi och Stella du va oxå duktig :)

Nu har Wilmis kommit till mig, jaa :) vi har som vanligt myst en massa, sen så har hon precis somnat och det tog en väldans tid idag men men mysigt att sova i mammas säng..

Imorgon ska wilma gå på dagis, det var längesen nu så jag hoppas det går bra, jag och Micke ska ju till familjerätten imorgon, jobbigt men det är dags eftersom vi inte klarar av att prata med varandra och lsa saker och ting, blir nog bra :)

Nu ska jag plugga..

byebye

Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Tack :) Jag är jättenöjd. Man vänjer sig fort. Jag tycker de är små nu :) haha.. Men lagomt. kram

2010-03-02 @ 19:35:08
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0