Sol, vår och skinnjacka :P

Underbara vårväder :)

sprang in p jobbet en sväng och skrev ut lite på skrivarn :P dock insåg jag att jag skrivit fel på en sida och det gick fasen inte att ändra när jag hade sparat i pdf fil, fattar inte varför? så jonas om du u8ndrar varför jag ringde så va det därför...

hade möte med banken kl 10, kom dit och insåg att jag hade glömt plånboken hemma :/ men det gick bra iaf, så nu är allt klart och fixat med banken så där knöt jag ihop påsen ;)

Sen så skrammlade jag i jackfickan och gick och köpte 2 kaffe och 2 kanelbullar till mig och Jessica som hälsade på på mitt jobb :) och vi stod ute i solen, underbart väder så nu har jag krigat i mitt förråd och tagit fram skinnjackan :P

Nu ätit lunch och ska gå och köpa lite till bilfärden, micke och Wilma kommer vid 14 tiden!
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0