Inatt :)

Ska Wilma få sova utan blöja, haar testat det några gånger, har blivit kiss i sängen 2 gånger, men det hade mest med att göra att jag inte orkade kissa henne :)

Idag har vi haft en skön och härlig dag, bara tagit det lugnt.
efter lunch tog vi pulkan och hundarna och gick en sväng, slutade med attt jag gick tillbaks med dom och wILMA OCH JAG FORTSATTE LEKA UTE, hon var så himla duktig och gick jätte långt :)
sen gick vi in och bakade, invigde mamma och pappas nya ugn, blev en sockerkaka, sen blev det en sväng md bilen till ica och handlade, kom hem, lagade super god mat, pasta carbonara ( ni som har grädde i, skippa det, blir mkt godare utan) sen blev det sockerkaka med hallon och blåbär..

Nu sover stumpan och jag sitter här i fotäljen, ska gå ner och ta en värktablett nu innan det blir värre med magen..

ha en bra kväll alla

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0