Tradera here I come!!

Sitter på tradera och lägger ut miljoners med kläder, Wilmas kläder som hon vuxit ur, går ju inte att spara på allt även fast varje klänning delar ett minne från bebistiden, jag längtar tillbaks lite, men inte mycket, underbart med en två åring, hon är helt underbar min lilla tjej, igår när hon åkte hem med micke och Erika sa hon hejdå mamma och vinkade glatt, ska man grina? nä jag är så glad att hon mår bra efter allt kaos!

ja iaf, så har ju jag oxå massor med kläder som är förstora, trotts att jag givit bort 2 kassar? hmm yeye ut och sälja dom oxå, lite pengar kan väl inte skada, trots att det är otrolgit jobbigt det där med tradera :P

Vad händer ikväll? ingen aning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0