skatt in skatt ut..

Först kom dom in på kontot och sedan ut igen, inte allt men nästan. fy och usch, men så är det bara att jobba vidare..

hmm ihelgen ska jag se till att ta mig en riktig träningshelg och dessutom sälja iväg alla kläder som ligger här på tradera. så det tänker jag roa mig med!

imorgon blir det betygsamtal för mig och dagis för Wilma, efter det åker vi direkt till stöde och myser med den nya lilla valpen Hasta :)

och sknt är att jag har bil imorgon, så imorgon blir det bilen till dagis :)

hade en så bra helg i helgen, elver fortfarande på det fast det är onsdag :) härligt att bara få vara så där ung och snygg som jag är hmm hehe jaja, ni förstår vad jag menar!

Nu sova, Och jag måste verkligen hitta en bok som jag kan börja läsa.. tips tack?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0