Nu så..

Ett arbete klart och inlämnat bara sista saker kvar nu sen så får nog jag också sommarlov från plugget. ska träffa Kerstin på torsdag så då känns det ju skönt om allt skulle vara klart!

Väntar på att mina och Wilmas nya vårdcentral ska ringa, vi måste boka tid både hon och jag, hon vaccination som inte blivit gjort eftersom hon varit så sjuk hela tiden och jag för hormonspiralen, hoppas verklgien på en tid så fort som möljigt, vill ha det gjort nu och hoppas verkligen dert kommer att hjälpa!

fick ett underbart sms nyss: Min vän tack för att du finns :) ville bara säga det!!! Kramis
Jag är så känslig nu för tiden.. vad skulle jag göra utan dig? tur vi har varandra.. små saker gör att vi kan känna oss uppskattade, villket är underbart och man borde gör det oftare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0