Grymt trött..

en lng dag idag, var himla roligt på himlabadet idag vi alla gillade det starkt, och trötta a vi efter oxå :P

Nu har Wilma åkt till micke, saknar henne så otroligt mycket redan, känner bara att jag ill ha henne intill mig jämt.. 

men jag har haft himla skoj med Amanda och Lovisa ikväll :) vi har selat kort och haft straffar om man förlorat, dvs, stoppa handen i toan, springa med  trosor ue på gården ( bergsgatan) ja en massa tok :)

Nu ska jag nig sova, är trött men xå så där lite utråkad, tråkigt att vara själv, inget att rekomendera, isst det kan vara en utmaning i början men sen bli det mest tråkgt, man blir för bekväm, hade ju halvt panik när Jonas sov över sist, inte van med en till vixen människa i sängen, även fast Wilma tar mycket plats iblannd :P

så imorgon, sola och tvätta, jobb kl 15-21.30 sdan ner på stan och ta en drink på invito, nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0