Det är SYND om MIG!!

ja skulle man göra en kontakt annons till mig nu så skulle det inte finnas många vackra ord att säga om min kropp...

jag grinar snart, när går svullnaden ner? var ute och gick en sväng med små steg, såg ju fasen ut som jag var höggravid, näe jag är inte gravid jag är nyopererad tack och lov, men ändå, jag vill ha tillbaks min kropp nu!!
när jag väl kom hem ja vad  hände då? jo jag fick min mens, lyckligt nu nr jag är opererad, undrar verkligen hur min kropp kommer att ta till sig denna mens.. hmm yeye när jag tänker efter så är det ju bara 3 dagar sedan jag opererades så det kanske är normalt att se ut så här?

skulle jag ha varit gravid så skulle jag iaf vara jä*ligt hot iaf ;)

nää jag blebv deppig så jag gick och köpte mig lite godis, slår på nån film nu tror jag och tycker synd om mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0