Full rulle..

Haft en mysig dag med familj ochg släkt, OCH fram för allt med min underbara Wilma som kom imorse, det första hon gjorde va att släppa nappen och ropa MAMMA det är kärlek det ;)

ja iaf, det blev en tripp till stöde, dricka kaffe och sedan iväg för att leka av sig på Boda Borg, Riktigt roligt, måste verkligen ta en hel dag där, grymt kul =)

sedan hem till stöde, ixa oss iordning för att sedan dra iväg till havet, Skatan på en riktigt härlig middag med alla, sedan mormor oh morfar ör gott fika, trta oh present öppning, tror pappa blev riktigt glad =)

men nu gosa ner mig med Wilma oh Sova, hon har intagit min säng i natt vilket inte gör mig nåt, har man ingen annan som vill ligga bredvid sig så...

Godnatt, kirrar bilder imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0