dööö varmt..

men jag ska inte klaga, skulle dock hat en lite större pool...

Emma: jaa jag vet va så mkt folk, sen åkte ju jag och Wilma ner till stöde några timmar, hade en kompis som git sig i smyg som vi skulle gratta :) ja leka skulle vara härligt, vi bor i Sundsvall, precis nästan där Malin bodde, nedanför Frendo(gamla Hydro) jag är ledig i Augusti, kanske vi kan beasstämma att ses då, antlingen kommer Wilma och jag till er eller så möts vi upp nånstans :)


ja gott folk, nu ska jag städa lite, det behövs. tänkte ut och springa men just nu känns det väldigt varmt, men lite  senbare så =)

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

SV: Ja, men precis. Jaha, vad roligt, då förstår jag om ni ville åka i väg :) Jaha, just d ja... Ja, men klart vi ska ses och hitta på nåt!! Kan ju göra nåt skoj i Sundsvall med kanske :) Men det kan vi ju bestämma då närmare augusti :) Kul...



Hade bra så länge! :) Kram

2010-07-13 @ 08:32:53
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0