vart är lönen?

underbart att gå in på kontot imorse, sen fick jag för mig att jag skulle betala räkningarna så nu känner jag mig gråtfärdig igen.. fyfasen vad tråkigt och det var juh så mkt räkningar :/ jaja det gäller att prioritera som sagt, MEn gud så skönt det hade varit att haft nån att leva på nu :P så någon villig som känner att den har alldeles för mkt lön kan få ge mig ett bidrag, jag lovr att jag kan betala tillbaks, på nåt vis :P

Nu ska jag käka lunch, blir spenatsoppa, en träna och sen plugga, jag kom precis hem från skolan oxå och shiit villken snygging som jag "hittade" synd bara att jag prioriterade sovmorgon istället för sminket! måste börja göra lite omprioriteringar ;)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0