vaken..

Vaken och levande.. måste fixa kaffe nu innan jag förstör dagen för mig själv, sitter ner och tittar på skolböckerna, jag vet vad som måste göras så det är väl bara att kicka igång mig själv, en kaffe, bra musik och hjärtsvikt! såå ser mig dag ut, sen vid halv 4 kommer micke och Wilma, goskiten, längtar snart ihjäl mig.

jag ringde iaf Akademiska sjukhuset nu på morgonen och det var bokat hotell åt oss, vi var lite oroliga om det eftersom det inte stod nåt, men tydligen hade dom glömt att skicka med så hon skulle göra det på engång med info om hotellet :) haha ett dubbelrum var bokat, det blir nog nått att titta sig i stjärnorna om hur detta blir :P

jaa nu ska jag plugga! hmm kanske borde borsta gaddarna o tvätta mig, dra på mig en bh så kanske livet känns mindre tungt :P

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0