underbar em..

Fick klart det mesta utav jobbet, så skönt!

Sen har wilma och jag varit ute och gått, tog en sväng förbi apoteket, Wilma pratade så mkt att alla apotekare blev involverad hmm i henne, nu mer kommer jag att starta dagen med ett under piller ;) såå byebye mensen ses om 3 månader :P

shiit jag vet inte vad det är med mig, skulle så gärna vilja skriva till en person men jag vågar fasen inte :P jag vågar heller inte adda han på facebook, vad är det med mig? brukar inte jag bara kunna göra saker utan att tänka? och helst plötsligt så har jag tydligen börjat tänka till... tråk tråk :P

nepps snart börjar skidorna...

Kommentarer
Postat av: Josefin Backlund

Våga å vinn! :)

2010-01-04 @ 23:39:41
URL: http://jozzanbacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0