Störd..

varför har jag inte tänkt ett steg längre? jag har ju bara ätit p piller i 14 dagar så det är ju endometriosen som spökar såklart... ibland är man dum eller man tänker intee riktigt... tur att jag har världens bästa moster som kan berätta vad jag har för fel.. :)
nu har jag iaf proppat i mig lite av tabletterna och dom värkar försullt och jag har tok städat!! och springer till tvättstugan o tvättar..

men shit vad klockan är mkt, måste juh käka lunch nu, och duscha..
vid 15 kommer Jessica och hämtar mig, ska ut och fönstertitta i birsta, fattiglappar som vi är ;)

Ikväll? blir det fika? ;)


Kommentarer
Postat av: Sigmundmoa

Great Site thanks

2011-09-05 @ 07:26:54
URL: http://sigmundmoa.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0