segt segt...

hmm plugget får segt.. eller jaa egentligen inte eftersom jag snart är klar med arbete, kan jag bara kämpa på i 30 minuter till så är jag klar och kan skicka det till läraren, det skulle vara grymt skönt :)

idag har jag fått varit glad hihii, jag vet nåt som inte ni vet ;) efter helgen så får ni veta :P hehee... nu har ni nåt att fundera på :)

jag är hungrig? blir till att ta en frukt..

sen känner jag mig lite kaosig idag, jag ser ut som en ja jag vet inte vad? likblek, svart runt ögonen håret uppsatt i nån konstit uppsättning och jag bara känner, skulle drömprinsen komma och se mig nu skulle det vara olyckligt... ska rycka upp mig snart :P

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0