rååådgivning...

började dagen med en uppfriskande familjerådgivning :P jaa om man kan kalla det uppfriskande? iaf så var det sista mötet för mig, ifa som det känns nu, insåg ganska fort att något har hänt med mig, ny energi? gått vidare? startat om? jaa något har hänt, jag mår bra. jag har fått klart för mig vad som gäller med micke och mig. hon sa en otroligt viktig sak idag, EGO att vara egoistiskt är en negativ sak som kan skada andra mer... EGO står för Egen God Omsorg, kan man inte ta hand om sig själv så kan man inte ta hand om andra, sitt eget barn, jag har fåått ny energi och känner mig redo att ta steget! men det värsta är kvar, den sista avslutade pusselbiten som gör slut på många års förhållande, bra minnen! att hämta mina sista saker i lägenheten, att föra ett praktiskt avslut kan ibland vara det värsta, men det måste juh göras..

så nu har jag iaf gjort en lista på saker som rör Wilma som jag ska ta upp med micke, det känns skönt!

Nu har jag och Wilma fikat, lagt i tvätt i tvättmaskinen och nu ska jag dricka lite kaffe och jobba lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0