orolig..

Nu sitter jag i Stöde och är orolig för min kompis... tänk att män bara kan vara skitiga skitstövlar ibland... fy fasen jag blir så jädra less på dom.. en sak är säker, dom är jäkligt snabb på att glömma sina misstag och felsteg! jaja om han hade haft rätt så hade det varit en sak men nu när han bara beter sig illa. yeye...

jaa men men jag hoppas allt ordnar sig till det bästa, där emot vet jag hur dåligt hon mår, och ibladn kanske man måste släppa taget och fundera hur man vill leva sitt liv, antingen väljer man att fortsätta i samma spår och är nöjd med det, elelr så försöker man förändra.

jag tänker mkt på mig och micke och hur det lev som det blev, oki jag behövde aldrig välja, han valde åt oss båda, men som ajg sa till Anna för nån dag sen, Anna jag mådde verkligen inte bra psykiskt, nä Malin jag vet, fick jag till svar..

Nu mår jag toppen, fast jag har fått magkatarr :P så känner jag hur energin bara kommer till mig ;)


nu försöker jag ringa och ringa men bara upptaget, nu får hon ta o svara :)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0